11.
nov

A vizesballonos irodai poénokra azóta ki vagyunk éhezve, mióta felidéztük a Halálos fegyver körkörös vizesballonrúgó poénját, de még nemzetközi szinten sem találtunk vállalhatót.

Igor munkahelyi kollektívája - akik lassan látatlanban megkaphatják a legviccesebb vállalati csoport vándordíját - azonban MEGCSINÁLTA! Aranyhalak sárga molly-k a vizesballonban. Az eddigi legviccesebb videós anyag következik.

Állatvédő barátaink megnyugtatására; a kisállatoknak nem esett bántódásuk, sőt kifejezetten élvezték a 19 literes, alacsony nátriumtartalmú, vasat nem tartalmazó természetes ásványvízzel töltött akváriumot.

Ha van irodai vizesballonos poénotok, ide vele!

6 komment

Címkék: aranyhalak olvasói rovat vicckirály video rovat vizesballon

A bejegyzés trackback címe:

https://vicckiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr532441167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AgentO 2010.11.11. 10:57:31

ezek nem aranyhalak, hanem xiphok, de inkább sárga mollyk. Egyébként poén:)

FaBRiK 2010.11.11. 13:38:22

Ez jó. És a forró víz gombot megnyomva halászlé jött?

igloii 2010.11.11. 14:34:34

Az egyik áldozat majdnem én voltam, már a számhoz emeltem épp a bögrémet, mikor észrevettem, hogy úszkálnak a ballonban a halak :)
Azt nem tudom ittak-e belőle előttem :P
Mindenesetre megnéztam volna magam kívülről...

Tarkin kormányzó 2010.11.11. 14:38:47

közel sem volt jó poén. nem akarom leírni újra, a kollégáknak már előadtam az eset kapcsán

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.11. 15:31:33

Az eddigi legviccesebb videós anyag? Hááát...

yeti-ufo hibrid 2010.11.11. 20:53:45

Ez nagyon fúj.
Összehalazták a vizet. :S
süti beállítások módosítása